لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری: هرگز نگفتم که نمی خواهیم در این بازی پیروز شویم

الگری: هرگز نگفتم که نمی خواهیم در این بازی پیروز شویم

به نخستین دیدار یووه در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری رقابت های امسال می رسیم، دیداری که با توجه به شرایط این روزهای بانوی پیر انتظار دشواری آن می رود هر چند که تیفوسی های بیانکونری امیدوارند شاهد یووه ای منظم و پرتلاش باشند.

 

مکس الگری در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر حریف فرانسوی، پاری سن ژرمن حضور یافت.

 

پاردس ― دی ماریا

 

هر دو بازیکنان فوق العاده ای هستند، هم از نظر تکنیکی و هم ذهنی به ما کمک خواهند کرد، برای اختیار این دو بازیکن بسیار خوشحالم.

 

دی ماریا

 

تصمیم گرفتم بازی کند زیرا به او نیاز داشتیم، یکشنبه خوب شروع کرده بود اما با توجه به ریسکی که امروز احساس شد و بازی های زیادی که پیش رو داریم برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود و اگر در این بازی حاضر میشد برای ما فایده ای نداشت.

 

دیدارهای گروهی

 

خیلی ساده است برای صعود به مرحله بعد ده امتیاز لازم است. در این گروه تیم های فوق العاده ای وجود دارند و یووه نیز باید از نظر فنی و تکنیکی بازی های بسیار عالی و سطح بالایی از خود ارائه دهد. باید ده امتیاز گرفته شود چه بازی فردا چه دردیدارهای بعدی. فردا بازی خوبی خواهد بود و این رقابتی ست که باعث افتخار خواهد بود. برابر شماره یک جهان بازی خواهیم کرد و هدف ما گذشتن از این مرحله است و سپس در ماه مارس به قرمانی فکر می کنیم و دید متفاوتی خواهیم داشت. ما باید کار کنیم و پیشرفت داشته باشیم. در طول دیدارهایی که انجام دادیم به این نکته رسیدیم که باید قفل بازی را باز کنیم سپس خیلی راحت و بهتر عمل می کنیم. در این مرحله قهرمانی ای صورت نمی گیرد باید گام به گام پیش رفت.

 

پوگبا

 

امروز متوقف شد، تراپی و تحت درمان محافظه کارانه ای قرار گرفته بود، اکنون با این شرایط در ماه ژانویه منتظر او خواهیم بود. من تمایل دارم همه چیز را شفاف به شما بگویم. حالا باید به لیگ قهرمانان و بعد به سری آ فکر کنیم. امروز صبح برای دومین بار از جلسه تمرینی خارج شد، ایستاد و بعد چنین تصمیمی گرفت. بازشگت او قبل از جام جهانی سخت خواهد بود، چهل تا پنجاه روز دور است، خب بازی کردن یا بازی نکردن در جام جهانی مشکل من نیست ما در یووه در ژانویه منتظر او خواهیم بود.

 

بازگشت مهره ها

 

فردا بونوچی، ربیو و ولاهوویچ باز می گردند، برای سایرین فردا تصمیم می گیرم، باید ببینم الکس ساندرو و یا پاردس چطور پیش میروند. اینکه کدام بازیکن در کنار ولاهوویچ بازی خواهد کرد و بعد پرین که در دروازه خواهد بود. این چهار بازیکن یقینا بازی خواهند کرد.

 

شرایطی که پوگبا ایجاد کرده

 

من عادت کرده ام، باید جلو و آنچه که پیش می اید را دید. گذشته تغییر نمی کند. زمانی که تصمیمی گرفته میشود در آن لحظه بهترین تصمیم است و بعد ارزشی نخواهد داشت اما در آن لحظه بهترین است. ما به عقب و گذشته فکر نمی کنیم به بازی خوب برای فردا شب باید توجه داشته باشیم.

 

مشکلات ― ضعف ها

 

یووه تیم ضعیف و بهم ریخته ای نیست. فردا باید تلاش بیشتری کنیم تا به پاری سن ژرمن ضربه بزنیم. باید عملکرد خود را تا نوامبر پیش ببریم و بهتر کنیم. از ژانویه با کلیه مصدویم که بازگشتند به میدان خواهیم رفت. دی ماریا را همراه خود نیاوردیم چون کم تمرین کرده بود و قرار نیست ریسک کنیم. کیه زا و پوگبا را در اختیار نداریم پس باید با شرایطی که داریم بازی کنیم و امتیازات را کسب کنیم تا از این مرحله عبور کنیم. باید آرامش خود را حفظ کنیم زیرا مسابقات زیادی وجود دارند و باید با کار و تمرین حرکت مناسبی داشته باشیم. هرگز نگفتم که نمی خواهیم در بازی فردا برنده شویم. بازی فردا یک دیدار بزرگ برابر یک تیم بزرگ خواهد بود. آنها در ترکیب خود بازیکنان بااستعداد زیادی دارند و ما باید خوب ظاهر شویم. در برابر تیم هایی که باز بازی می کنند خیلی بهتر و راحت تر بازی می کنیم و به مدیریت نحوه توپ بستگی زیادی خواهد داشت.

 

نیمار ― مسی ― امباپه

 

آنها بازیکنان بزرگ و فوق العاده ای هستند ما در ترکیب خود بازیکنان خوبی داریم که توان بازی و نمایش مقابل را دارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: